Üldised küsimused ja vastused

Koduvalve

Mida teha, kui kodus on koerad ja kassid?
Pakume koos liikumisanduritega lisavarustusena nn. koduloomade kaitsekilesid. Kile saate paigaldada liikumisanduri sisse, mille tulemusel ei teki häiret ligikaudu 80cm kõrguselt põrandast. Näiteks kui valvesse pandud majas kass hüppab pidevalt aknalauale või liigub mööda treppi teisele korrusele, siis see spetsiaalne kile ei pruugi täita soovitud funktsiooni. Lisaks võimaldavad meie valveseadmed panna eraldi valvesse nii esimese kui teise korruse. Soovitatav on lasta meie tehnikutel seadmed paigaldada, sest siis ennetate kohe valehäireid.

Kuidas edastatakse häire Kliendile?
Valvesüsteemi peamine eesmärk on edastada selle omanikule võimalikult kiiresti ja informatiivset infot kodus juhtunust. Valvesüsteemi valikul jälgige, et te ei paigaldaks endale LOKAALSET signalisatsiooni, millest Teile tulevikus mingit kasu ei pruugi olla. Valvesüsteemid edastavad häiret üldiselt kolmel erineval moel.

Esiteks umbes 10 aastat vana variant on kasutada selleks lauatelefoni. Lauatelefon helistab kliendile ja mängib telefonis häire hääl. Tegu on aegunud ja ebaturvalise viisiga häiret edastada, kuna lauatelefoni juhet on väga lihtne katki lõigata ning häire jääb edastamata.

Teiseks on umbes sama vana viis edastada häiret üle raadiovõrgu, kasutades selleks spetsiaalset saatjat. See variant on turvalisem, kuid miinuseks on see, et klient ei saa mingit infot kodus toimuvast, informeeritakse ainult valvekeskust. Juhul kui Te tulevikus turvaauto teenust ei vaja siis Teie valvesüsteem on sisuliselt kasutu.

Kolmandaks viisiks on edastada häiret üle mobiilivõrgu. See variant on kõige informatiivsem ja turvalisem kliendile kuna SMS ütleb täpselt, kust andurist häire tuli ning peale SMS süsteem ka helistab kliendile. Süsteemi saab lisada kuni 8 mobiili numbrit ja võimalik on moodustada väike naabrivalve võrgustik.

Kas seadmete rent või väljaost?
Soovitame pigem seadmeid rentida. Seda just seepärast, et sellisel juhul on Teil alati tagatud kaasaegsed ja töökorras seadmed. GSMvalve on seadmete omanik, Teie kasutate vaid pakutavat teenust.

 

Autovalve

Kus paigaldatakse seadmed autole?
Seadmete paigaldus on alati Kliendiga eraldi kokkulepitav . Omame ka ise paigalduspinda, samuti tuleme Kliendile sobivasse kohta seadmeid paigaldama.

Miks mul ei ole auto kaardil nähtav?
Kuna tegemist on GPS lahendusega, siis võib olla õige mitu põhjust. Näiteks on auto levipiirkonnast väljas või olete jõudnud märkamatult Roamingalasse. Juhul kui Teie autod liiguvad ka Eestist väljaspool, tuleb kohe lepingu sõlmides Roaming seadistada kui lisateenus.

Millist infot saan ma jälgimisseadmest veel peale auto asukoha?
Üldiselt võib öelda nii, et suudame raportitesse tuua enamus andmeid, mida suudab auto aju meile välja anda. Peale asukoha info on ca 50 ühikut erinevaid andmeid, millest võib olla Teile reaalne kasu igapäevases äritegevuses. Rohkem infot leiate meie kodulehelt.

Kas ma tohin ise GPS seadet paigaldada?
Lepingu järgi me sellist võimalust ette ei näe. Miks? Juhul kui ise paigaldate seadmed, siis ei saa meie garanteerida seadmete korrektse töökindluse. Küll aga võib ette tulla, kus peame erandeid tegema. Sellisel juhul tuleb paigaldustööd meiega aegsasti kokku leppida.

Kui mul on kasutada liisingauto?
Kui on tegu kasutusrendi autoga, siis vara ei kuulu Teile. Tähendab seda, et seadmete paigaldamise tuleb luba küsida auto omanikult(liisingandja). Kui tegemist on kapitalirendiga, siis olete Teie juba lepingus auto omanik ja saate ise igasuguse lisavarustuse üle otsustada. GSMvalve eeldab seadmete paigaldamisel kõikide kooskõlastuste olemasolu.

Kas te müüte ja paigaldate ka autosse pardakaameraid?
Jah loomulikult. Tooted on ettetellimisel ja paigaldatakse koos GPS seadmega.

 

Videovalve

Miks ma ei saa telefonitsi kohe kaamerate hinnapakkumist?
Valvekaamerate lahendused on sisuliselt kui projektimüük. Hea lahenduse pakkumine eeldab üldjuhul seda, et tuleme enne pakkumise tegemist objektile ja vaatame koos Teie vajadused ja meie poolt pakutavad lahendused üle.

Milleks on vajalik hooldusleping?
Videovalve hooldusleping on Teile oluline seepärast, et lepinguga on tagatud igal ajal meiepoolne tehniline tugi, Teil on personaalne kliendihaldur ja üks kord aastas tasuta seadmete hooldus.

Millised kaamerad on kallid, millised odavamad?
Üldiselt võib öelda nii, et kaamerate hind tuleneb sellest, millist pildikvaliteeti soovite kaameratest saada. Selleks, et te ei teeks valesid valikuid, pidage  alati kaamerate soetamisel eelnevalt meiega nõu.

Kas kaameraid saab ka järelmaksuga soetada?
Jah võimaldame ka seadmetele järelmaksu. Kvaliteetne turvakaamerate terviklahendus võib osutuda päris suureks investeeringuks. Usume, et kvaliteetsete seadmete investeering turvalisusesse on tasuv. Pakume ka ise kokkuleppel Kliendiga paindlikke maksetingimusi.

Kui kiiresti Teie tehnik tuleb minu juurde probleemi lahendama?
Lähtume alati Kliendi soovidest ja probleemi tõsidusest. Üldjuhul oleme lubanud oma Klientidele tehnikut objektile hiljemalt kolme tööpäeva jooksul.

Küsi lisainfot või hinnapakkumist

Üldtelefon 687 0722 (24h)
Autovalve tehniline tugi 651 8188 (E-R 08.00-17.00),